dilluns, 30 de gener del 2012

Neix el projecte / Nace el proyecto



    Be, com alguns de vosaltres ja sabeu, recentment se' m va ficar al cap un nou projecte. La construcció d' un veler navegable a radio control.


    Bueno, como alguno de vosotros ya sabréis, recientemente, se me ha metido en la cabeza un nuevo proyecto. La construcción de un velero navegable a radio control.

    Després de molt mirar i rebuscar per Internet, he trobat informació diversa i alguns planells sobre com construir un veler tipus RG65 que sembla força senzill de fabricar. Així doncs he decidit posar-me mans a l' obra i començar a estones lliures, la construcció del vaixell per a mantenir les meves habilitats com a fuster, i per a delit del meu fill Pau, que es passa estones davant d' un bassal d' aigua esperant que aparegui algun vaixell a navegar.


     Después de mucho mirar y rebuscar por Internet, encontré información diversa y algunos planos para construir un velero de la clase RG65, que parece bastante fácil de fabricar. Así pues, he decidido ponerme manos a la obra, y empezar durante algunos ratos libres, la construcción del barco, para no perder mis pocas habilidades como carpintero, y para deleite de mi hijo Pau, que se pasa a veces el rato delante de un estanque, esperando que aparezca algún barco navegando.

    Voldria agrair per endavant, la feina realitzada i compartida de manera altruista pel dissenyador del vaixell, el Sr. Fredo Vollmer, que en el seu dia, va construir el "Palo de Agua", i que gracies a la seva dedicació als modelistes novells ha facilitat que es poguessin construir uns quants vaixells bessons.

      Querría también agradecer de antemano, el trabajo realizado y compartido de manera altruista por el diseñador del barco, el Sr. Fredo Vollmer, que en su día, construyó el "Palo de Agua" y que gracias a su dedicación con los modelistas novatos, ha hecho posible que se pudieran construir unos cuantos barcos gemelos.




    Mes amunt, a la barra de menús, trobareu uns enllaços on aniré posant pas a pas el procés de fabricació del vaixell, els materials utilitzats, i per que no, la llista de les errades comeses, i així, potser ajudo a evitar que algú altre també la cometi.

Por encima, en la barra de menús, encontrareis unos enlaces donde ire poniendo paso a paso el proceso de fabricación del barco, los materiales utilizados, y por que no, la lista de errores cometidos, y así, tal vez colaboro a evitar que otra persona también los cometa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada